BESPLATNA DOSTAVA ZA SVE PORUDŽBINE PREKO 15.000 rsd

REKLAMACIJE I ZAMENA ROBE

REKLAMACIJE NA OŠTEĆENJE U TRANSPORTU

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj 069/22-30-545 ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@oneshop.rs sa opisom uočenog oštećenja.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

REKLAMACIJE NA PODATKE ILI POGREŠNU VRSTU ROBE

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 069/22-30-545 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@oneshop.rs i opišete kakav problem imate.

Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 do 17h, subotom od 9 do 14h. Ako istek roka za preuzimanje reklamiranog proizvoda pada u nedelju ili neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje reklamiranog proizvoda ističe prvog narednog radnog dana.

U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije i obavestićemo vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

POSTPRODAJNE USLUGE I GARANCIJE

Za proizvode u pogledu kojih se pružaju postprodajne usluge i izdaje garancija, uslovi ostvarivanja postprodajnih usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno sa isporučenim proizvodom. Reklamacioni list možete preuzeti ovde. (LINK)

ZAMENA VELIČINE I ZAMENA ZA DRUGI ARTIKAL

Ukoliko želite da zamenite proizvod za drugi, to možete učiniti pod uslovom da proizvod nije korišćen i oštećen. Troškove vraćanja proizvoda snosi kupac. Razloge zamene možete, ali niste u obavezi da navedete.

Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije na sajtu ili defekta „One Concept Store“ je u obavezi da vam proizvod zameni za ispravan, a sve troškove snosimo mi. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

U slučaju da ste nakon prijema proizvoda utvrdili da vam veličina nije odgovarajuća, molimo vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu info@oneshop.rs. Potrebno je da napišete broj računa/otpremnice, šifru proizvoda i veličinu koju želite.

Ako ste nakon prijema proizvoda odlučili da želite proizvod zamenite za isti ili drugi proizvod iste ili veće cenovne kategorije, molimo vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu info@oneshop.rs navedete broj računa/otpremnice, šifru i veličinu proizvoda za koji želite da zamenite prvobitno poručeni proizvod.

U slučaju zamene proizvoda za drugu veličinu, „One Concept Store“ je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju.

Ako kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. U slučaju nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, „One Concept Store“ je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.