Dostava

Isporuku proizvoda poručenih na sajtu www.oneshop.rs na teritoriji Republike Srbije vrše kurirske službe DExpress i Post Express. Dostava je besplatna za sve porudžbine.

Rok isporuke

Rok isporuke za robu kupljenu u online prodavnici je 3-5 radnih dana, dani vikenda se ne računaju.

Zbog povećane količine narudžbine tokom sezonskih sniženja vremenski period isporuke može se produžiti do 7 radnih dana.

Porudžbine formirane radnim danom do 12h biće obrađene istog dana (bićete obavešteni o datumu isporuke putem mail-a ili telefona). Porudžbine formirane posle 12h biće obrađene sledećeg radnog dana. Ukoliko porudžbinu kreirate u petak posle 12h, subotu ili nedelju, porudžbina će biti obrađena u ponedeljak.

Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu vaše porudžbine putem email-a.

PREUZIMANJE POŠILJKE OD STRANE KUPCA

Sve pošiljke sa sajta www.oneshop.rs isporučuju se u periodu od 9 do 17 časova radnim danima i subotom od 9 do 15 časova. Roba se isporučuje kupcu lično ili osobi koju je kupac naveo kao primaoca pošiljke. Kupac ili primalac pošiljke mora se nalaziti na adresi koja je u porudžbenici navedena za isporuku robe u periodu od 8 do 17 časova, radnim danima i subotom.

Ukoliko dostavljanje naručene robe bude onemogućeno zbog odsustva kupca ili druge osobe predviđene ovim uslovima i ukoliko roba bude morala da se vrati u polazišno mesto kupac će biti dužan da snosi i troškove povraćaja robe.

Svaku pošiljku kurir će pokušati da isporuči 2 puta. U slučaju da i drugi put niste na adresi koju ste ostavili prilikom poručivanja, kurir će pokušati da vas dobije putem telefona koji ste naveli u porudžbenici. Ukoliko i na ovaj način ne uspe da stupi u kontakt sa primaocem, pošiljka se vraća nama. U tom slučaju kupac će biti dužan da snosi troškove povraćaja robe. Robu sa povraćaja, prodavac može dalje prodavati trećim licima, jer se u tom momentu kupoprodaja smatra raskinutom.

Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o eventualnom ponovnom slanju.

Prilikom preuzimanja paketa kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji. U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.

Cena isporuke

Za sve porudžbine isporuka je besplatna.

Potvrdom porudžbine, saglasni ste sa uslovima isporuke.