BESPLATNA DOSTAVA ZA SVE PORUDŽBINE PREKO 15.000 rsd

DOSTAVA

Isporuku proizvoda poručenih na sajtu www.oneshop.rs na teritoriji Republike Srbije vrše kurirske službe DExpress i Post Express. Dostava je besplatna za sve porudžbine preko 15.000 rsd.

ROK ISPORUKE

Rok isporuke za robu kupljenu u online prodavnici je 3-5 radnih dana, dani vikenda se ne računaju.

Zbog povećane količine narudžbine tokom sezonskih sniženja vremenski period isporuke može se produžiti do 7 radnih dana.

Porudžbine formirane radnim danom do 12h biće obrađene istog dana (bićete obavešteni o datumu isporuke putem mail-a ili telefona). Porudžbine formirane posle 12h biće obrađene sledećeg radnog dana. Ukoliko porudžbinu kreirate u petak posle 12h, subotu ili nedelju, porudžbina će biti obrađena u ponedeljak.

Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu vaše porudžbine putem email-a.

PREUZIMANJE POŠILJKE OD STRANE KUPCA

Sve pošiljke sa sajta www.oneshop.rs isporučuju se u periodu od 9 do 17 časova radnim danima i subotom od 9 do 15 časova. Roba se isporučuje kupcu lično ili osobi koju je kupac naveo kao primaoca pošiljke. Kupac ili primalac pošiljke mora se nalaziti na adresi koja je u porudžbenici navedena za isporuku robe u periodu od 8 do 17 časova, radnim danima i subotom.

Ukoliko dostavljanje naručene robe bude onemogućeno zbog odsustva kupca ili druge osobe predviđene ovim uslovima i ukoliko roba bude morala da se vrati u polazišno mesto kupac će biti dužan da snosi i troškove povraćaja robe.

Svaku pošiljku kurir će pokušati da isporuči 2 puta. U slučaju da i drugi put niste na adresi koju ste ostavili prilikom poručivanja, kurir će pokušati da vas dobije putem telefona koji ste naveli u porudžbenici. Ukoliko i na ovaj način ne uspe da stupi u kontakt sa primaocem, pošiljka se vraća nama. U tom slučaju kupac će biti dužan da snosi troškove povraćaja robe. Robu sa povraćaja, prodavac može dalje prodavati trećim licima, jer se u tom momentu kupoprodaja smatra raskinutom.

Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o eventualnom ponovnom slanju.

Prilikom preuzimanja paketa kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji. U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.

CENA ISPORUKE

Troškovi isporuke se tarifiraju prema zvaničnom cenovniku kurirske službe.

Za sve porudžbine preko 15.000 rsd isporuka je besplatna.

Potvrdom porudžbine, saglasni ste sa uslovima isporuke.